محبي ريال مدريد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

محبي ريال مدريد

love alreal

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب الصامت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الفارس الملثم

المساهمات : 14

الحب الصامت Empty
مُساهمةموضوع: الحب الصامت   الحب الصامت I_icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 7:30 pm

غرام عجيب:

قبضت الشرطة في تايوان على شاب متيم ارسل إلى حبيبته 1320رسالة حب خلال عامين فقط.. ليس هذا فحسب بل كان خجولاً لدرجة انه لم يكتب اسمه ابدا على الرسائل (وإن كان وعدها بتحقيق هذه الأمنية حين توافق على الزواج منه)

وبسبب كثرة الرسائل رفعت الفتاة دعوى على كاتبها الذي اتضح انه زميلها في العمل ولم يتجرأ يوما على مفاتحتها في الموضوع.. المفارقة هنا أن الفتاة تزوجت لاحقا من ساعي البريد الذي استلطفته بعد رؤيته 1320مرة خلال عامين
الفارس الملثم

المساهمات : 14

الحب الصامت Empty
مُساهمةموضوع: انا ليه كتبت القصه دى ؟   الحب الصامت I_icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 7:49 pm

انا حكيت القصه اللى فاتت دى عشان ابين معانى كتير غايبه عننا ؟ بمعنى مفيش حاجه اسمها حب من طرف واحد لان ده فى حد ذاته مرض ، لان الحب هو احساس متبادل بين شخصيين ، يبقى احنا دلوقتى قدامنا اكتر من مشكله محتاجين نتكلم فيها
أول مشكله : انا انسان خجول مش قادر اعترف لحد باللى جوايا وخصوصا الشخص اللى بحبه ، اعمل ايه ساعدونى
ثانى مشكله : انت ياعم من شويه قلت ان الحب هو احساس متبادل بين اتنين ؟ معنى كده ممكن نلاقى الحب ده عن طريق النت ؟ ايه رايكو يلا بقى سمعونا صوتكوا
foodafooone

المساهمات : 4

الحب الصامت Empty
مُساهمةموضوع: فعلا معاك حق   الحب الصامت I_icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 8:02 pm

احب اهنيك يا فارس على الموضوع الجميل ده واللي هو تقريبا الحب من طرف واحد او بمعنى تاني هو نوع من انواع الحب من طرف واحد وهو الخوف من مصارحة الطرف التاني بحقيقة المشاعر وده طبعا زي مانت قلت يا فارس يعتبر مرض وانا في وجهة نظري ان اللي يخاف ميحبش واللي يحب مايخافش وان الحب مبيعرفش غير حاجتين تلات مهمين جدا هما الجرأه والصراحه والثقه....اهنيك مره تانيه

الحب الصامت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-